OUR OFFER
Klantverhalen
Vind snel antwoorden op al je vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje!
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?
Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Onze experts staan 5 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.
contact: info@arruli.be
Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij streven ernaar om bestellingen snel, binnen 24-48 uur, te verwerken en te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met trackinginformatie. Standaard is de levertermijn 10-14 werkdagen.
Na ontvangst van de verzend-e-mail vindt u gedetailleerde trackinginformatie waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen. Volg de link in uw mail om naar de Track&Trace pagina te gaan.
Hoe kan ik mijn bestelling ruillen of retourneren?
Hoe kan ik mijn bestelling ruillen of retourneren?
Bij Arruli staat jouw tevredenheid voorop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan staan we altijd klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@arruli.be, en we vinden samen een passende oplossing. Ons retourbeleid is eenvoudig: je hebt 14 dagen om je bestelling te herroepen en terug te sturen. We zorgen ervoor dat je altijd tevreden bent!
Do you want to exchange or return a product?
You can do this quickly and easily in three steps.
You can return your order up to 14 days after receipt and we will ensure that the purchase amount is in your account within 5 working days after receipt of the return shipment after checking that the goods have been received.
Easy returns in three simple steps:
Step 1: Fill in the return form. Download the return form here and fill it in completely.
Step 2: send your order send the items together with the completed return form to the address on the return form. Make sure you provide the package with a Track and Trace code. As the sender, you are responsible and we do not want any misunderstandings to arise.
Step 3: receive the purchase amount on your bank account. Once we have received the package, we will ensure that the purchase amount is back on your bank account within five working days.
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
Je hebt de mogelijkheid om te betalen met:
- Bancontact
- Creditcard Visa, Maestro & Mastercard
- Paypall