• CAR

    With the 'Car Essentials' collection you give your car the care it... 

  • ANIMALS

    Dogs, cats and everything in between – in our 'Animal Essentials' collection... 

  • MUST HAVE

    "Simply indispensable! The 'Must Have' collection contains the products you need every... 

1 of 3

Klantverhalen

  • ★★★★★

    Skiguard Gamechanger

    De Skiguard is superhandig om te gebruiken en voorkomt dat mijn benen pijn doen tijdens lange skitochten.
    Dankzij dit product kan ik langer genieten van de piste zonder ongemakken!

  • ★★★★★

    Skiguard goede kwaliteit

    De kwaliteit van de Skiguard is uitstekend! Het voelt stevig en goed ontworpen, en het biedt echt de ondersteuning die mijn benen nodig hebben. Ik merk het verschil in comfort tijdens mijn ski-avonturen.

  • ★★★★★

    Super klantenservice

    De klantenservice van Arruli is top!
    Ik wil je nog even bedanken om zaterdag mijn pakketje af te leveren.
    Wat een service!
    De maat is perfect dus ik kan verder!

    Vind snel antwoorden op al je vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje!

    Veelgestelde vragen

    done_outline

    Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?

    Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Onze experts staan 5 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

    contact: info@arruli.be

    Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

    done_outline

    Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wij streven ernaar om bestellingen snel, binnen 24-48 uur, te verwerken en te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met trackinginformatie. Standaard is de levertermijn 10-14 werkdagen.

    Na ontvangst van de verzend-e-mail vindt u gedetailleerde trackinginformatie waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen. Volg de link in uw mail om naar de Track&Trace pagina te gaan.

    done_outline

    Hoe kan ik mijn bestelling ruillen of retourneren?

    Bij Arruli staat jouw tevredenheid voorop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan staan we altijd klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@arruli.be, en we vinden samen een passende oplossing. Ons retourbeleid is eenvoudig: je hebt 14 dagen om je bestelling te herroepen en terug te sturen. We zorgen ervoor dat je altijd tevreden bent!

    Do you want to exchange or return a product?

    You can do this quickly and easily in three steps.

    You can return your order up to 14 days after receipt and we will ensure that the purchase amount is in your account within 5 working days after receipt of the return shipment after checking that the goods have been received.

    Easy returns in three simple steps:

    Step 1: Fill in the return form. Download the return form here and fill it in completely.

    Step 2: send your order send the items together with the completed return form to the address on the return form. Make sure you provide the package with a Track and Trace code. As the sender, you are responsible and we do not want any misunderstandings to arise.

    Step 3: receive the purchase amount on your bank account. Once we have received the package, we will ensure that the purchase amount is back on your bank account within five working days.

    done_outline

    Hoe kan ik betalen?

    Je hebt de mogelijkheid om te betalen met:
    - Bancontact
    - Creditcard Visa, Maestro & Mastercard
    - Paypall

    • Gratis levering

      Alle bestellingen worden gratis geleverd met je lokale koerier indien anders vermeld!

    • Veilig onthaal betalen

      Betaal veilig met Bancontact, CreditCard of Paypall.

    • Klanten service

      Onze klantenservice is bereikbaar van
      ma - vrij van 09:00 tot 17:00 uur.