UNSER ANGEBOT
Klantverhalen
Vind snel antwoorden op al je vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje!
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?
Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Onze experts staan 5 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.
contact: info@arruli.be
Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij streven ernaar om bestellingen snel, binnen 24-48 uur, te verwerken en te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met trackinginformatie. Standaard is de levertermijn 10-14 werkdagen.
Na ontvangst van de verzend-e-mail vindt u gedetailleerde trackinginformatie waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen. Volg de link in uw mail om naar de Track&Trace pagina te gaan.
Hoe kan ik mijn bestelling ruillen of retourneren?
Hoe kan ik mijn bestelling ruillen of retourneren?
Bij Arruli staat jouw tevredenheid voorop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan staan we altijd klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@arruli.be, en we vinden samen een passende oplossing. Ons retourbeleid is eenvoudig: je hebt 14 dagen om je bestelling te herroepen en terug te sturen. We zorgen ervoor dat je altijd tevreden bent!
Sie möchten ein Produkt umtauschen oder zurückgeben?
Dies erledigen Sie schnell und einfach in drei Schritten.
Bis zu 14 Tage nach Erhalt können Sie Ihre Bestellung zurücksenden und wir sorgen nach Prüfung des Wareneingangs dafür, dass der Kaufbetrag innerhalb von 5 Werktagen nach Erhalt der Rücksendung auf Ihrem Konto gutgeschrieben wird.
Einfache Rücksendung in drei einfachen Schritten:
Schritt 1: Füllen Sie das Rücksendeformular aus. Lade dir hier das Retourenformular herunter und fülle es vollständig aus.
Schritt 2: Bestellung abschicken Schicke die Artikel zusammen mit dem ausgefüllten Retourenschein an die auf dem Retourenschein angegebene Adresse. Stellen Sie sicher, dass Sie das Paket mit einem Track & Trace-Code versehen. Als Sender tragen Sie die Verantwortung und wir möchten nicht, dass Missverständnisse aufkommen.
Schritt 3: Erhalten Sie den Kaufbetrag auf Ihr Bankkonto. Sobald das Paket bei uns eingetroffen ist, sorgen wir dafür, dass der Kaufbetrag innerhalb von fünf Werktagen auf Ihr Bankkonto zurücküberwiesen wird.
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
Je hebt de mogelijkheid om te betalen met:
- Bancontact
- Creditcard Visa, Maestro & Mastercard
- Paypall