• AUTO

    Mit der Kollektion „Car Essentials“ geben Sie Ihrem Auto die Pflege, die... 

  • TIERE

    Hunde, Katzen und alles dazwischen – in unserer Kollektion „Animal Essentials“ finden... 

  • MUSS HABEN

    „Einfach unverzichtbar! Die ‚Must Have‘-Kollektion enthält die Produkte, die Sie täglich brauchen.... 

1 von 3

Klantverhalen

  • ★★★★★

    Skiguard Gamechanger

    De Skiguard is superhandig om te gebruiken en voorkomt dat mijn benen pijn doen tijdens lange skitochten.
    Dankzij dit product kan ik langer genieten van de piste zonder ongemakken!

  • ★★★★★

    Skiguard goede kwaliteit

    De kwaliteit van de Skiguard is uitstekend! Het voelt stevig en goed ontworpen, en het biedt echt de ondersteuning die mijn benen nodig hebben. Ik merk het verschil in comfort tijdens mijn ski-avonturen.

  • ★★★★★

    Super klantenservice

    De klantenservice van Arruli is top!
    Ik wil je nog even bedanken om zaterdag mijn pakketje af te leveren.
    Wat een service!
    De maat is perfect dus ik kan verder!

    Vind snel antwoorden op al je vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje!

    Veelgestelde vragen

    done_outline

    Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?

    Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Onze experts staan 5 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

    contact: info@arruli.be

    Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

    done_outline

    Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wij streven ernaar om bestellingen snel, binnen 24-48 uur, te verwerken en te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met trackinginformatie. Standaard is de levertermijn 10-14 werkdagen.

    Na ontvangst van de verzend-e-mail vindt u gedetailleerde trackinginformatie waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen. Volg de link in uw mail om naar de Track&Trace pagina te gaan.

    done_outline

    Hoe kan ik mijn bestelling ruillen of retourneren?

    Bij Arruli staat jouw tevredenheid voorop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan staan we altijd klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@arruli.be, en we vinden samen een passende oplossing. Ons retourbeleid is eenvoudig: je hebt 14 dagen om je bestelling te herroepen en terug te sturen. We zorgen ervoor dat je altijd tevreden bent!

    Sie möchten ein Produkt umtauschen oder zurückgeben?

    Dies erledigen Sie schnell und einfach in drei Schritten.

    Bis zu 14 Tage nach Erhalt können Sie Ihre Bestellung zurücksenden und wir sorgen nach Prüfung des Wareneingangs dafür, dass der Kaufbetrag innerhalb von 5 Werktagen nach Erhalt der Rücksendung auf Ihrem Konto gutgeschrieben wird.

    Einfache Rücksendung in drei einfachen Schritten:

    Schritt 1: Füllen Sie das Rücksendeformular aus. Lade dir hier das Retourenformular herunter und fülle es vollständig aus.

    Schritt 2: Bestellung abschicken Schicke die Artikel zusammen mit dem ausgefüllten Retourenschein an die auf dem Retourenschein angegebene Adresse. Stellen Sie sicher, dass Sie das Paket mit einem Track & Trace-Code versehen. Als Sender tragen Sie die Verantwortung und wir möchten nicht, dass Missverständnisse aufkommen.

    Schritt 3: Erhalten Sie den Kaufbetrag auf Ihr Bankkonto. Sobald das Paket bei uns eingetroffen ist, sorgen wir dafür, dass der Kaufbetrag innerhalb von fünf Werktagen auf Ihr Bankkonto zurücküberwiesen wird.

    done_outline

    Hoe kan ik betalen?

    Je hebt de mogelijkheid om te betalen met:
    - Bancontact
    - Creditcard Visa, Maestro & Mastercard
    - Paypall

    • Gratis levering

      Alle bestellingen worden gratis geleverd met je lokale koerier indien anders vermeld!

    • Veilig onthaal betalen

      Betaal veilig met Bancontact, CreditCard of Paypall.

    • Klanten service

      Onze klantenservice is bereikbaar van
      ma - vrij van 09:00 tot 17:00 uur.